2017年1月30日月曜日

Scrap Our Stash ~January Sketch Challenge - "Goals"~

最近、スクラップ熱が熱い~!!
週2くらいで作ってるかな。
この調子とはいかなくても、
週1くらいで作れたらいいかな~。

あ!もちろん楽しみながらね。
ここ、大事なポイントです。




こちらのスケッチを使いました。




January Sketch Challenge - "Goals"


スケッチを反転して作っています。




【HELLO】







こちらは、 "Goals"というワードを使うらしくって。

G-GOLD
O-OCHIBA(落ち葉)
A-ALLOW
L-Liquid pearls
S-Sticker

Oがどうしても見つからなくて、
オレンジとかでもよかったやけど、
オレンジ使ってないし。。。

ってことで、無理やり落ち葉を入れ込みました!!


いや~、いろいろチャレンジするって楽しいね




3 件のコメント:

  1. It's a beautiful layout, live the background paper and embellishments! Great use of the stash! Thank you for playing along with us at Scrap Our Stash!

    返信削除
  2. Wonderful layout and great photos. Love all the fun details. Thanks for joining us at Scrap Our Stash.

    返信削除
  3. What an adorable page. Love the awesome take and stash use. Thanks for your entry in Scrap Our Stash Challenge.

    返信削除